|
Об образовании |
|
Волковысский РУМК |
- Волковысский РУМК
|
Организация оздоровления |
|
Воспитательная и идеологическая работа |
- Воспитательная и идеологическая работа
- Нормативные правовые документы
- Мероприятия и конкурсы
- Шестой школьный день
- Профилактика экстремистского поведения молодежи
- Родительский университет
- "Поезд Памяти - 2025"
- Учебные программы факультативных занятий
- А что ТЫ сделал для Беларуси?
- Тебе, Волковыск, наш труд и забота
- Акция "Марафон единства"
- Волонтерское движение "Территория добра"
- «ШКОЛА АКТИВНОГО ГРАЖДАНИНА» («ШАГ»)
- Военно-патриотическое воспитание
- Я. Моя семья. Моя Родина
- К 80-летию Победы Советского народа в ВОВ
|
Судьба страны в руках учителей |
|
Для родителей |
|
Трудовая дисциплина и кадровое делопроизводство |
|
Безопасность жизнедеятельности в учреждениях образования |
|
Электронные обращения |
|
Резерв руководящих кадров |
|
Белорусский детский фонд |
|
Гуманитарное сотрудничество |
|
Волковысская районная организация Белорусского профсоюза работников образования и науки |
Семінар для намеснікаў загадчыкаў па асноўнай дзейнасці ўстаноў дашкольнай адукацыі «Арганізацыя адукацыйнага працэсу на беларускай мове ва ўстановах дашкольнай адукацыі з рускай мовай навучання: рэгіянальны аспект»
26 сакавіка 2019 г. адбыўся семінар для намеснікаў загадчыкаў па асноўнай дзейнасці ўстаноў дашкольнай адукацыі «Арганізацыя адукацыйнага працэсу на беларускай мове ва ўстановах дашкольнай адукацыі з рускай мовай навучання: рэгіянальны аспект». Праграма семінара ўключала наступныя пытанні: прагляд і аналіз арганізаванай дзіцячай дзейнасці з выхаванцамі “Фестываль чытальнікаў “Я беларус, і гэтым ганаруся”” (Н.А.Сезень, выхавальнік дашкольнай адукацыі дзяржаўнай установы адукацыі “Росскі яслі-сад”), аптымізацыя адукацыйнага асяроддзя ўстановы дашкольнай адукацыі для арганізацыі адукацыйнага працэсу на беларускай мове (А.А.Шукайла, намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі “Яслі-сад № 1 г. Ваўкавыска”), фарміраванне прафесійнай кампетэнтнасці педагагічных работнікаў па арганізацыі адукацыйнага працэсу на беларускай мове, арганізацыя работы Школы мовазнаўцаў (з вопыту работы Росскага яслей-саду), прадметна-прасторавае асяроддзе як умова эфектыўнай арганізацыі адукацыйнага працэсу на беларускай мове (экскурсія па ўстанове дашкольнай адукацыі).











.jpg)









.jpg)


.jpg)









.jpg)

